Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 15 Mar 2007 - 12:07:25 MET

Marx wrote:
> OK widze demo, naprawde fajnie dziala i niedrogie jest

No właśnie chcę kupić tylko czekam na Ewę (o ile się doczekam i o ile
będzie opcja "tylko Ewa").

Przy okazji Expressivo rozwiązuje mi problem wielu plików - potrafi
podzielić tekst na akapity i każdy nagrać w oddzielnym.

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
/* Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.