HDD ukrycie bad sectorów i wybór nowego dysku

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 15:35:24 MET

Witam. Jak ukryć bady na dysku ? Okazało się, że laptopie też mam bady (1 MB) i
hdd regenerator nie może naprawić. Myślałem nad dzieleniem dysku ale nie bardzo
mi się to uśmiecha. Może jest inny sposób, żeby nie było odwołań do tych
sektorów (są obok siebie). Jaki polecacie dysk do laptopa (poj 30-40 GB). Nie
chcę większego, bo zwiększy wartość laptopa niepotrzebnie. :P