Re: temperatura e6600

Autor: Slawek <gajeronlineTNIJ_at_TNIJ.poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 15:34:41 MET

Użytkownik "deejaymario" <deejaymario@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1173832380.507495.163380@l77g2000hsb.googlegroups.com...
> witam prosze o opinie dotyczace temperatury na procesorze e6600 c2d
> intela na boxowym chlodzeniu ile wynosi na standardowym taktowaniu i
> osob ktore posiadaja inne chlodzenie tj. Scythe Infinity o temperatury
> w spoczynku i 100% obciazenia.

Witam.
Na płycie P5B-E PLUS Vista Edition (jakby to było istotne)
na boxowym chłodzeniu nie sprawdzałem, posiadam Scythe Infinity i oczywiście
nie zakładałem wentylatora.
temperatura w spoczynku (podczas pisania tego maila :) ) wynosi 37 stopni,
w stresie (30 minut grania w Gothic3), temperatura nie przekraczała 50
stopni, po 3dmarku2003 temperatura 47 stopni.

Dodam tylko że posiadam zasilacz z wentylatorem 12-cm i trochę chłodzi
Scythe-a gdyż ciągnie z nad niego powietrze
oraz dodatkowo mam wentylator 12-cm pod zasilaczem.

Wentylatory są niesłyszalne oba mają po 630 obrotów, i spisuja sie świetnie
więc nie było potrzeby zakładania dodatkowego wentylatora na Scythe
Infinity.

Podkręcenie procesora o około 30% powoduje zwiększenie temperatury w stresie
(30 minut w Gothic 3) do okolo 55, większej temperatury nie zaobserwowałem.

pzdr
Sławek.