Re: Którą kartę graficzną?

Autor: Oslo <oslosos_at_slsosos.com>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 03:32:19 MET

Dnia Tue, 13 Mar 2007 16:46:34 +0100, =Marcos= napisał(a):

> Ahoj

> Wielką zaletą jest dla mnie brak aktywnego chłodzenia. Jeden wentylator
> mniej w komputerze. Które z powyższych kart da się złapać bez wentylatora, a
> mają dobry obraz 2D i znośną wydajność 3D? Obojętnie czy AGP czy PCI-E, bo
> niedługo przesiadka. Jestem otwarty na propozycje innych kart, ale lepiej,
> żeby nie było to droższe niż 150zł. No i informuję, że po rocznej przygodzie
> z GeForce2 MX200 jestem uprzedzony do kart opartych na chipach NVidii.
>
> Z góry dzięki za pomoc :)

Ja pracuje na nvidiach od czasow Rivy 128 i sobie chwale, nie wiem skad
takie podejscie?

Z tych wymienionych mialem do czynienia z jedna Sapphire X550 128/512MB
HyperMemory PCI-E http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAP+X550+128+HYPER

Jakoscia 2D i 3D nie odbiegala specjalnie od kart nvidii (w tym pulapie
cenowym)