Re: Porównanie poboru mocy najnowszych procesorów AMD i Intela

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 13:34:10 MET

"Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> wrote in message
news:et643b$t6r$1@achot.icm.edu.pl...

> Zgoda, ale jednak 90% czasu procesor wypoczywa. Przynajmniej w "typowym"
> zastosowaniu.
> Co do wydajności C2D - jasne, że jest szybszy, za to AMD jest tańszy.

I do tego że AMD tańszy testów szybkości potrzebowałeś?

Rownie dobrze mogę się upierać ze PIII 500 jest najlepszy bo ma taka samą
wydajność w spoczynku a temperaturę niższą.

Co by nie mówić c2d jest najbardziej optymalnym wyborem. Po prostu przy
nieco wyższej cenie dłużej będzie efektywny.

A jak kupujesz kompa żeby miał niską temperaturę w spoczynku to go nie
włączaj ;-)

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba