Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 13:27:29 MET

> [...]
>
> Opuściłeś słowo "linuksowe".

Generalizowalem bo sie nie znam. Probowalem kiedys uzywac jakas wtyczke do tlena
czy gadu, uzywam okazjonalnie gadaczke na zaurusie i tyle wiem ze kiepsko to dziala.

> Ja zakładam:
>
> a) silna stacjonarna maszyna z zainstalowanym Expressivo lub IVONA rehab
> do przygotowania książki (taką mam, wypróbowane, działa)

Posluchalem demko ze stronki
http://www.expressivo.info/pl/index.php?option=com_ivonaonline&Itemid=38
I wydaje mi sie ze nawet kompresja adpcm lub gsm byla by wystarczajaca.
Tylko strasznie ta gadaczka szatkuje zdania. Da sie ten engine ustawiac tak aby
gadala plynnie?

> b) dowolna przenośna maszyna która potrafi toto odtworzyć (takiej nie
> mam i chcę ją mieć najtaniej z przyczyn oczywistych).

Hmmmm. Jakiej mocy potrzeba aby generowac mowe na bierzaco?
Moze warto pomyslec o silnym laptoku? Wtedy zamiast zestawu mialbys jedna skrzynke.
Nie wiem jakie sa twoje priorytety. Dlatego dopytuje.

> Ponieważ dyskusja na temat kodeków, syntezatorów, ebooków i telefonów to
> chyba niezupełnie się na tę grupę nadaje - wszystkiego co chciałem
> dowiedziałem się, bardzo dziękuję za informacje, a teraz zabieram się do
> roboty :)

Eeee tam, mimo ze NTG to czasem mozna :)

--
Lukasz Sczygiel