Re: Stary laptop - czy takie coś da się kupić?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 10:37:59 MET

** ethanak wrote:

> Coś podobnego właśnie powstaje - tyle że nie generuję festivalem (bo
> on się do ebooków tak samo nadaje jak komórka do wyświetlania filmów)
> a windowsowym syntezatorem.

Acha. OK. ;) Ale to trochę NTG. BTW czemu akurat MP3? Do takich rzeczy
(mowa) lepiej nadałby sie GSM.

> No, coś takiego byłoby super (przecież nie mówiłem że to ma kosztować
> 50 PLN) - tylko zdaje się że głośnika wbudowanego toto nie ma? Czyli
> klapa (a szkoda, bo już sie napaliłem).

Google twierdzi, że ma... nawet mikrofon wbudowany też ma. ;)

http://www.ciao.co.uk/IBM_ThinkPad_240__17167#productdetail

"Built-in Devices: Microphone, *speaker*, keyboard, display, TrackPoint"

> BTW. jakbym wiedział jakich modeli szukać to bym tu nie właził i nie
> pytał, ale ja się na tym po prostu za czorta nie znam :(

Tzn. mnie nie pytaj bo ja jestem spaczony i dla mnie tylko IBM. ;)