Re: Tuner TV pod USB

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 23:27:13 MET

On Sat, 10 Mar 2007 22:56:49 +0100, "Zofia" <PaniZ@oen.pl>
napisał(a):

>Nadal nie rozumiem dlaczego tuner TV podłączany pod USB nie miałby
>też rozwiązać tego problemu. Pozostaje sprawa podłączenia do niego
>kabli telewizji kablowej - wątpliwość bierze się stąd, że ten, który
>widziałam w czasopiśmie wyglądał jak pendrive, więc o żadnym podłączaniu
>do niego kabli nie ma mowy.
to czy to będzie widoczne jako dodatkowe urzadzenie czy nie zalezy od
fantazji programistów niech może wypowiedza sie osoby, które miały do
czynienia z większa ilością sprzetu niż ja Jeśli będzie jako dodatkowe
urzadzenie, będziesz je mogła wybrac zarówno w panelu sterowania jak i
w skype.
czy tuner rozwiąże problem? widziałbym raczej dodatkowe jak np
nagrywanie podczas pracy z równolegle właczonym skype nagrywałaby się
być moze Twoja rozmowa, chyba japewniejsze wyjście to nowa k.
muzyczna Czy masz problemy ze swoja karta TV? npjakość itp? nie sądzę
aby tuner na USB miał ją lepszą więc po cy wydawać dodatkowo kasę?
zresztą to już twoja decyzja ale ja osobiście zrobiłbym inaczej kupił
z allegro jakąś k. dźwiękową i śwpęty spokój

--
Pozdrawiam
Jarek