Re: Tuner TV pod USB

Autor: Zofia <PaniZ_at_oen.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 22:56:49 MET

> Kamerka nie musi być ważne aby było w windows dodatkowe urządzenie
> audio napisałem o tej kamerce Logitech bo tak po prostu się spotkalem
> w skype mikrofon byl widoczny jako dodatkowe urządzenie audio nie daję
> głowy,
Ciekawe od czego to zależy czy dane urządzenie jest widoczne w Windows
jako dodatkowe urządzenie audio czy nie. Czy jedyną metodą jest próba?
Ponadto, czy jeżeli urządzenie jest widoczne jako dodatkowe w Windows,
to czy też będzie jako takie na liście w Skype?

> że każde urzadzenie tak się zachowa może jednak prościej kupic
> dodatkowa k. muzyczną na PCI?
Jeżeli nie uda mi się pożyczyć czegoś (kamerki lub samego mikrofonu)
i sprawdzić to pewnie kupię dodatkową kartę muzyczną. To rozwiązanie będzie
przynajmniej pewne.

Nadal nie rozumiem dlaczego tuner TV podłączany pod USB nie miałby
też rozwiązać tego problemu. Pozostaje sprawa podłączenia do niego
kabli telewizji kablowej - wątpliwość bierze się stąd, że ten, który
widziałam w czasopiśmie wyglądał jak pendrive, więc o żadnym podłączaniu
do niego kabli nie ma mowy.

Pozdrawiam
Zofia