Re: HOWTO - pecet na backup [Re: Jaki system do backupu]

Autor: Tomek <T_at_s.com>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 21:46:15 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:esubhl$pio$1@atena.e-wro.net...

> Pamiętaj, że backup nie jest archiwizajcą - jak masz dane tylko na dyskach
> to wcale nie oznacza, że są bezpieczne.
Może opisałem swój problem mało precyzyjnie. Ja chcę robić KOPIE danych na
innym dysku. Każdy komputer w firmie ma spory dysk, a na innym chcę tworzyć
kopie najważniejszych danych. Propozycja Kolegi Konrada jest bardzo profi,
ale ma wadę: jest bardzo droga. Ja rozumiem, że pewne dane są bezcenne, ale
tworząc ich kopie na innym dysku, mam je w dwóch egzemplarzach. Poklikałem
trochę na allegro i zauważyłem dużą podaż serwerów opartych na 2xPIII,
kosztujących kilkaset złotych. Może to jest rozwiązanie: kupuję taki serwer,
dokładam RAM i dysk ok. 400 GB, stawiam to na linuxie, na stacjach roboczych
odpalam SyncBack'a i już. Powinienem zamknąć się w ok. 600-700 zł. Co wy na
to?

--
Pozdrawiam
Tomek