Re: Bezbolesna przesiadka z s370 na... ??? (dlugie)

Autor: K <kurt76_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 21:19:17 MET

Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> Przy Northwoodzie? Ile ten potwor pozera watow?

w zakresie o ktorym pisze circa 75-80w max

> Niemam nic przeciwko... Oile pamietam porownanie
> Athlona XP z Northwoodem jakos nie zostawialo AMD z tylu... ;)

mylisz sie, wszelkiego rodzaju konwersje materialu video audio to domena P4
(wyraznie) - przy rzecz jasna odpowiadajacych sobie procesorach...

> Z tego co pamietam faktycznie P4 radzil sobie z multimediami
> relatywnie dobrze. Mimo to ustalmy, ze NetBurst umarl i nie
> bedziemy do niego wracac ;)

w takim razie topic jest mylacy: bezbolesnie = tanio i stabilnie.... co za
problem wydac ciezkie pieniadze? do tego pisales ze nie zalezy ci na czyms
extra, a moja koncepcja zapewnia ci conajmniej 4 krotne przyspieszenie w
czynnosciach o ktorych wspominales...

> Pozdrawiam,
> Vituniu.

:)