Re: Głos rozsądku w wyborze X2 czy D?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 21:10:13 MET

Aries napisał(a):
> Zapewne nie masz i nie miałeś Pentium D915 ale za to pewnie masz Athlona ;)
Ano mam athlona. Nawet kilka:
- socketA 2800+ mobile
- 939 3000+
- AM2 3800+
Ale tez mam:
- 915 2.8GHz (poprzednio byl 640 i to dopiero jest suszarka...)
- core2duo E4300 (aktualnie krecony na 2.7GHz ale wstaje i dziala na
3.6GHz bez problemu)
I ten pentium4 D 915 to najwieksza grzalka i szumofon z tych wszystkich
kompow (na boxowym coolerze, niestety), ale niestety na c2d nie przejde
w tym komputerze bo plyta nie pozwala. Wierz mi ze zaden marketing mnie
nie przekona - musze sam pomacac zeby uwierzyc.