nagrywarka DVD

Autor: nightcrawler <psych_at_master.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 18:43:48 MET

witam, duzo bylo o nagrywarkach DVD i generalnie wiadomo ze wszystkie
wypalają :) tyle ze jedne lepiej drugie gorzej i wcale nie chodzi tu o
predkosc tylko o jakosc zapisu.
Troche przewertowałem net w poszukiwaniu takowej, jednak chcialbym poznac
Wasze opiniee na temat nagrywarek.
Podpowiem ze jedynym warunkiem jest jakośc zapisu, gdyż docelowo wypalone
płyty bedą uzywane w odtwarzaczach stacionarnych ,ktore jak wiadomo
preferują dobrze zapisane płyty :)
Mysle ze ten watek pomoze mi definitywnie wybrac odpowiedni sprzet.

--
Paweł M.
GG#1793689