Re: Temperatura C2D - pytanie z czystej ciekawości :)

Autor: Mariusz <mkWYCZYSC_at_namyslow.net>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 22:56:36 MET

> I drugie pytanko - też z czystej ciekawości tylko :) - ile jest w stresie?
> Mój Northwoodzik potrafi się rozbujać do 52 stopni :/ (w pokoju 24)

A na dworze ile? Ludzie co ma do rzeczy temperatura w pokoju? Liczy się ile
ogólnie jest w budzie. Ja mam w pokoju 21 ale co z tego jak buda stoi w
biurku tak, że wypełnia niemal szczelnie miejsce na nia i Mój P4 North 3 GHz
zaczyna zabawę od 50-52, a jak się zapomnę to płyta robi reset przy 70 ;-)
Oczywiście wypasiony Pentagram 120mm, do tego super pasta, ale CO Z TEGO jak
buda w środku gorąca (2 dyski, grafika pasywna). Także z tymi temperaturami
to wg mnie ciężko porównywać bo wszystko zależy od warunków lokalnych - w
obudowie.

--
Mariusz