Re: UPS - automat?

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 20:25:09 MET

Dnia Mon, 5 Mar 2007 13:30:34 +0100, 2late napisał(a):

> Mam zamiar kupić UPSa ale nie mogę się zdecydować którego. Najbardziej
> interesuje mnie funkcja automatycznego zamknięcia komputera po padzie
> zasilania i automatycznego uruchomienia komputera po przywróceniu pradu.
> Widziałem kiedyś takie opcje w oprogramowaniu UPSa u znajomej ale za bardzo
> nie wnikałem. Komputer to 2 dyski ATA, 1 CD-ROM, Athlon 2500+, 512 RAM i
> NVIDIA GeForce 4 MX 400.
>
> Chciałbym wydać jak najmniej kasy i myslę o Active Power 600 VA. Czy ktoś
> się może orientuje czy ten UPS spełnia powyższe warunki?
>
> I jeszcze jedno pytanko:
> [...]

W zasadzie już wszyscy wszystko napisali - warto również pamietac o
jeszcze jednym istotym parametrze: UPS 600 VA to nie jest 600 W mocy -
trzeba sprawdzić jaka jest rzeczywista obciążalność UPSa dobrze żeby
miał kilka zabezpieczę - do takich zabaw się przydadzą. Najlepiej żeby
UPS był trochę " na wyrost" jeśli chodzi o potrzeby kompa . Przecież
nie bedziesz zmieniał UPSa jak wymienisz grafikę na nowszą : ;-)

--
Pozdrawiam
C.R.E.E.D.