Re: moduł bluetooth do dell'a d600

Autor: Marcin Zawadzki <uvatr_at_tnmrgn.cy>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 20:28:05 MET

xr23qzcm@gmail.com wrote:
> Witam :)
>
> Szukam modułu bluetooth do Della D600. Tylko ze nie mogę znaleść
> akurat do tego modelu. Te które znalazłem ( bluetooth 350 i 355 ) nie
> mają na liści zgodności informacji o moim modelu :(
>
> Może ktoś wie jak taki moduł się nazywa i czy w ogóle jest dostępny?

czesc,
moze niewiele Ci pomoge, ale podam Ci, co znalazlem dla D600 w bazie czesci
Della
part number 1U746 - Bluetooth Wireless, Internal, BII
part number U5136 - Bluetooth Wireless, Internal, type B
nic wiecej o tych kartach nie wiem (oprocz tego, ze sa dostepne w serwisie)
sprobuj tak - zadzwon do Della do dzialu sprzedazy, a oni Ci sprawdza cene -
moze to nic drogiego

--
pozdrawiam
Marcin