Flaki za circa 1200 PLN ;)

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 07:22:35 MET

No i stało się. Będę się musiał dzielić komputerem z żoną Po pozbyciu się
dwóch starych "padaczek" trzeba postawić coś znośnego. Nie do grania, bo
przy małym dziecku to nierealne, ale do komfortowej pracy i multimediów. W
związku z tym pytanie: co dokupić do wybranego przeze mnie Athlona EE X2
3800 na AM2, żeby było dobre i żebym się zmieścił w kwocie z tematu.
Brakujące podzespoły to: płyta główna, karta garficzna oraz pamięć. Grafika
to jakiś GeForce 7300GT z pasywnym chłodzeniem. Jeżeli chodzi o płytę -
myślałem o Asus M2N4-SLI, bo jest tani i zawsze można dołożyc drugą grafikę
(a nuż znajdzie się chwila czasu by zagrać ), ale ma za mało PCI, a te by
się jednak przydały. Sam już nie wiem. Pomocy!
Z osobnej puli mam zamiar zakupić jeszcze porządny zasilacz i obudowę. O ile
obudowę wybrałem (LBX Chiefteca), o tyle z zasilaczem mam problem. Co byście
proponowali. Ja na razie mam na oku - Topower TOP-480SPW EZA oraz TAGAN
Black 420W U01 ATX v.2.0 aktywne PFC 24+8. Oba w cenie do 300 zł.

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]

wink.gif smile.gif