Re: HP nx7400 a nx7300

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 16:48:51 MET

> No to matowej w hp nx 6310/7400/7300 chyba nie uświadczysz :( Sam bym
> chętnie kupiłtakiego notka, ale lustro mnie blokuje...

wlasnie spedzam sobotę na zwiedzaniu sklepów internetowych -
rzeczywiście coraz ciężej trafić na nx6310, w ogole na jakikolwiek nx z
matową matrycą...

dlatego do rozgrywki weszły też:
ThinkPad Z61e Core Duo T2300(1.66GHz) 512MBx2

oraz

HP NC6320 T2300E/15/512/60

IBM mi się chyba bardziej podoba estetycznie, ale i kosztuje ok 1000zl
więcej niż analogicznie wyposażony nx7300...

żeby było ciekawiej - zwykle HP do lapów z BrightView dokłada drugą kość
ddr, a i cena takiego samego modelu z BV jest niejednokrotnie niższa niż
matowego. paranoja.
im dłużej się zastanawiam, tym bardziej nie wiem co kupić. ot, syndrom
prosiaczka.

--
Pozdrawiam,
P.W.