Re: prośba o pomoc w wyborze karty graficznej

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 21:18:28 MET

Użytkownik "koment" <pjwrules_wytnij_@op.pl> napisał w wiadomości
news:es75fn$246$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Chcę złożyć ojcu komputer na bazie starych klamotów, tzn:
> Proszę o sugestie, budżet w ramach rozsądku -mniej więcej 400pln

W trosce o budżet oraz jako ojciec :)) posiadam kartę GeForce TNT2 za 35 zł z
placu.
Zamiast burczącego wentylatorka zamontowałem pasywny radiator z chipsetu
zakupiony za 15 złotych. Hula mi na tym internet oraz DVD i DivX. Zajmuje jednak
sąsiedni slot PCI :((
Procesor Duron 1000. Nie gram w ŻADNE gry - więc nie odpowiem na pytanie
w co można na tym pograć.

Jeśli nowości (ale trzeba uważać żeby AGP było kompatybilne) to wybrać cokolwiek
w zakresie do 200 zł - będzie aż za dobre. Słyszałem, że przy małym budżecie
tanie GF są lepze niż tanie Radeony

Pozdrawiam
Feromon