prośba o pomoc w wyborze karty graficznej

Autor: koment <pjwrules_wytnij__at_op.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 19:16:29 MET

Witam
Chcę złożyć ojcu komputer na bazie starych klamotów, tzn:

obudowa + zasilacz MaxPower 300W (obudowa pod P4)
płyta główna s754. Biostar K8VHA Pro (model:
http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/board.php?name=K8VHA%20Pro )
Procesor: s754. AMD Athlon 2800+ 64bit ClawHammer 1800 MHz
Pamięć RAM: 512MB Kingston KVR400X64C3A
Dysk twardy: Seagate Barracuda 40GB 7200rpm
DVD Asus, Nagrywarka LG, Fdd

pozostaje mi dokupić jakąś kartę graficzną na AGPx8 i tutaj pojawia się dylemat
co wybrać.
Dwie rzeczy które są dla mnie istotne
a) zasilacz nie jest najmocniejszy więc nie może to być zbyt prądożerne- nie
chce kupować nowego zasilacza do komputera
b) chłodzenie karty dobrze by nie hałasowało jak silnik odrzutowca

Ojciec nie będzie na tym grać w jakieś nowości, ale od czasu do czasu coś tam
włączy.

Proszę o sugestie, budżet w ramach rozsądku -mniej więcej 400pln

dziękuję z góry za pomoc
Pozdrawiam
koment