Re: Asus p5b-e+ dziwny objaw PATA

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 14:26:33 MET

W artykule news:1mlmfjk0camnj$.dlg@saikokila.pl,
niejaki(a): Saiko Kila z adresu <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał(a):

> Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
> *ggs*, która zaskrzeczała:
>
> A dałoby się jednocześnie korzystać z dysku twardego SATA podpiętego
> pod ten kontroler (ewentualnie z AHCI) i dysków optycznych ATA, czy
> raczej nierealne?

Przeciez to akurat latwo sprawdzic - podpinasz i chodzi albo nie :)
tylko nie wiem po co, skoro masz cala kupe sata na ich8r
ale pewnie w jakims celu jest to zewnetrze sata wyprowadzone - nieprawdaz ;)

Ja widze inny potencjalny zysk - jako ew. druga macierz
czyli jedna z malymi blokami pod systemem
i druga z duzym blokiem 128kb pod wielkie pliki video
Nie mam pomyslu jakos tak na szybko jakby mozna w warunkach domowych
w pelni wyzylowac te oba kontrolery :)))

Pozdrawiam