Re: Windows Vista

Autor: Rafał <zswi_at_pers.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 23:29:18 MET

Michal Kawecki wrote:

> Ale ja naprawdę nie rozumiem, o co to całe bicie piany. Standard HDMI
> narzuca określone zasady przesyłania zakodowanych informacji od czytnika
> do ekranu i nie ma to nic wspólnego z Vistą. A karty graficzne zgodne z
> HDMI zaczęto produkować już w 2003 roku, kiedy o Viście jeszcze nikt nie
> marzył. Przeczytaj może artykuł na ten temat
> http://pclab.pl/art22801-1.html i zrozumiesz, że Microsoft nie miał
> wyjścia podporządkowując się tym wymogom.

Błąd, bład i jeszcze raz błąd w rozumowaniu...

1. żadna dostępna teraz na rynku karta graficzna, monitor czy telewizor,
która określana jest mianem HDMI nie jest w stanie zagwarantować tego, że
będzie pozwalała odtworzyć np. filmów HD DVD

2. Microsoft mógł po prostu powiedzieć nie (ale tego nie zrobił) - koniec i
kropka.

Polecam zapoznanie sie z niniejszą lekturą:
http://byte.livenet.pl/?page_id=819

--
Pozdrawiam,
Rafał