Re: Samsung HD321KJ - opinie

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 23:11:46 MET

Dnia Wed, 31 Jan 2007 23:02:29 +0100, Michal Bien napisał(a):

> Nie jestem pewien jak T166, ale ja troche zawiodlem sie na SP2504C,
> ktorego niedawno kupilem po bardzo dobrych doswiadczeniach z SP1213N.
> SP2054C jest wyraznie glosniejszy jesli chodzi o dzwiek wydawany przez
> glowice w trakcie wyszukiwania - wyraznie "tlucze sie" mimo ustawienia
> AAM na minimalne.

Akurat wyczytałem, że SP2504C jest bardzo cichy i dlatego myślę o
Samsungu...

> Co on ma ekstra w stosunku do serii P120 poza 160 GB talerzami
> i wiekszym buforem (w praktyce roznica wydajnosci miedzy 8 a 16 MB jest juz
> ardzo niewielka)?

Ma bardzo podobną cenę. Pojemność talerzy to dla mnie drugorzędna
sprawa, aczkolwiek wiadomo - im większe tym jest ich mniej i tym ciszej.

> Od razu uczule Cie - przestaw
> w setupie SATAII driving strength z normal na strong czy high (nie pamietam
> dokladnie a nie chce wchodzic do setupu).

Dzięki za radę, będę pamiętał.

> Do tego jesli uzywasz win2k to
> obowiazkowo poza SP4 rowniez rollup (AKA SP5) i hotfixy z WU, tak by
> SCSIPORT.sys byl co najmniej z 2005 r.

Używam XP. Być może do miesiąca zmienię system, ale to nie jest pewne
(tzn. albo nie zmienię w ogóle, albo na Vistę, albo na XP Pro angielski
- zależy co na MSDN AA rzucą :) ).

--
| Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz |
| 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB       |