Re: Problem ze stabilnością pracy kompa

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 20:31:49 MET

To mam wyniki badań.

Po wymianie zasilacza nic się nie zmieniło, komputer pracował nadal
niestabilnie.
Na noc i cały dzień wrzuciłem MemTesta. Po około 14h pracy program
zwrócił całą masę błędów. Dla pewności spróbowałem przetestować pamięć
programem GoldMemory w wersji shareware. Wynik to po 14 minutach
wykrycie błędów.

W dniu jutrzejszym pamięć idzie do reklamacji. Mam nadzieję, że wymiana
pamięci zakończy niestabilną pracę kompa.

Dziękuję za wszystkie uwagi i porady.

Tomek Makarewicz

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.