Problem ze stabilnością pracy kompa

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 20:51:57 MET

Witam grupę.

Mam problem z takim zestawem komputerowym:
CPU - Athlon64 3000+ AM2 na BOXowym coolerze
RAM - Goodram DDR-II 1GB/533
mobo - Gigabyte GA-M55plus-S3G
grafa - Gigabyte GF 7300GT -NX73T256P-RH-
obudowa - Qoltec LightAir z zasilaczem 400W (był razem z obudową więc
pewnie jakiś noname)
HDD - Samsung HD160JJ SATA-II
Jeszcze jest nagrywarka DVD i na tym koniec.

Problem z tym sprzętem objawia się w losowych okresach czasu. Komputer
nagle się zwiesza, wyskakują BSOD-y lub wskakuje czarny ekran i pomaga
dopiero reset. Po takim zachowaniu komputer potrafi się nie włączać.
Wiatraki zaczynają działać ale nie włącza się nic więcej lub wyskakują
różne kody dźwiękowe POST (a to błąd RAM, a to znowu błąd karty
graficznej). A najdziwniejsze jest, że takie zwieszenia i restarty
pojawiają się losowo. Nie ma reguły, a to podczas grania w Dooma 3 albo
podczas pracy w internecie z Operą.
Próbowałem już reinstalek systemu, zmian sterowników i ogólnie całej
zabawy z softem więc raczej wykluczam tutaj jakiś problem sterowników
itp. Do głowy przychodzi mi już tylko problem sprzętowy.

Może któryś z grupowiczów ma pomysł co jeszcze mogę zrobić aby wreszcie
poprawić stabilność pracy tego zestawu. Za wszelkie odpowiedzi z góry
dziękuję.

Pozdrawiam.
Tomek Makarewicz

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.