problem z DVD-RAM - nowe światło na sprawę...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 19:55:43 MET

Pisałem jakiś czas temu o problemie z DVD-RAM na nagrywarce NEC
ND-4571A, już byłem niemal pewien, że jest uszkodzona i nawet wróciła z
serwisu. Miałem dzisiaj jednak okazję podpiąc ją do kompa znajomego i o
dziwo - działa! Nie miał sterownika, więc mogłem testować tylko na
FAT32, ale fakt faktem, że sformatowałem dwie płyty!
U mnie po włożeniu wyprawiają się najróżniejsze cuda - płyty
niesformatowanej nie chce formatować (komunikat, że system Windows nie
mógł dokończyć formatowania...), sformatowaną widzi jako
niesformatowaną. WTF?

# /George Orwell - Rok 1984/