Re: Laptop do neta......

Autor: Sanctum Officium <ktos_at_gdzies.tam.w.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 19:14:20 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:eppm2b$cd2$1@polsl.pl...

> Coś spieprzyłeś. Ja na K6-2 500 MHz nagrywałem w 352x288 bez
> najmniejszych problemów, choć obróbka trwała potem długo.
> 2x szybszy sprzęt powinien śmigać.

No jakoś na dwóch kompach mi nie poszło, no i jakoś w instrukcji jest
napisane, że nie pójdzie, ale oczywiście Ty masza rację. Zapewne.

> W końcu teraz na Athlonie
> 2 GHz nagrywanie zajmuje mi tak z 30% czasu procesora max
> (bez filtrowania).

> Chrzanić Vistę. Po co Ci Vista? Nie masz w co zainwestować,
> że chcesz ileś setek wydawać najpierw na sprzęt, a potem na
> licencję na system?

Fajny argument :-) Sprzęt za cienki, no to zrezygnuj z tego, tamtego i wróć
do DOS-a.

> Gry zależy jakie. Wiele działa idealnie, zależy co kto lubi.
> Ja na tym K6-2 grałem nawet w FPP.

> TAK.

Twórcy takich stona mają rację. Wywal rzęcha, kup se kompa, a problem
zniknie.

> Należy karać twórców-imbecyli. Szczególnie, że takich stron
> nie ma wiele.

Jak wyżej, mam zrezygnować z połowy stron WWW, wrócić do Win 95 i polować na
nieliczne pozostające strony zgodne z jakimś wczesnym HTML-em (pewnie 1.0).

MK