Re: Windows Vista

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 18:08:07 MET

> To czemu Vista dziala na sprzecie, ktory zostal wyprodukowany "niezgodnie"
> z tymi zamierzeniami?

Spróbuj odtworzyć HDTV. Nie zadziała (zgaduję). A producenci sprzętu są
zmuszeni przez MS do wyprodukowania sprzętu, który 15% mocy obliczeniowej
będzie poświecał tylko na szyfrowanie danych i ukrywanie ich przez swoim
właścicielem. W dodatku sprzęt ten będzie musiał być droższy od obecnego -
wg tego, co napisano w artykule. Cała para w gwizdek.

I proszę mnie nie atakować za ten artykuł. Ja go tylko przeczytałem ze
zrozumieniem.

MN