Re: Kontroler IDE (RAID) firmy ITE

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 18:06:51 MET

PK wrote:

> Witam
>
> Zepsul mi sie drigi kanal IDE na plycie i z tej okazji dolozylem konyroler
> IDEx2 na PCI.
> Zainstalowany poprawnie ale jak sie podpina dyski to je widzi -
> podpinanych CD(DVD) nie widzi.
> Po podpieciu HDD daje sie w jego BIOSIE ustawic ze ma nie byc zadnych
> mirrorow tylko ma pracowac jako kontroler IDE.
>
> Powinien obsluzyc mi tą nagrywarke czy dzial tylko z HDD?
>
> Winxp + ITE IT8212F
> PK

Fragment instrukcji płyty głównej Gigabyte 8I945P-G odnośnie kontrolera
IT8212F (GigaRAID) str.88:
Q: Is CD ROM able to be used?
A: This product does not support any ATAPI devices.
Z strony:
http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Manual_DownloadFile.aspx?FileType=Manual&FileID=15707

W przeszłości miałem kartę IDE-PCI na kości Silicon Image SiI680A i tam
podpięty CD-ROM chodził.
Karta była produkcji STLab.
Wydaje mi się, że firma nie ma tu większego znaczenia - liczą się możliwości
kości.
Zerknij:
http://www.siliconimage.com/products/product.aspx?id=31
Pozdrawiam