Re: odradzam tunery tv leadteka

Autor: Tomasz Stafinski <stefan_at_jenot.telektrim.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 17:31:21 MET

On 2007-01-31, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:
> Do standardowego konwertera, zamontowanego na standardowym tależy
> satelitarnym. Kilka lat temu mnie ta zabawa kosztowała ~300 zł, jednak
> było warto - wtedy jeszcze Polsaty (w sensie Polsat, Polsat 2 - nie cały
> pakiet) były niezakodowane, to samo chyba z TV4, ogólnie duża część
> tego, co na naziemnych była dostępna w FTA. Teraz co prawda gorzej, ale
> sporo pokodowali. :( Ale mimo wszystko jest parę kanałów muzycznych,
> EDUSAT, TVP Kultura, w jakości ZNACZNIE lepszej niż to, co otrzymasz z
> naziemnego analogu. :)

Wiesz, gdzieś mam taką kartę (DVB-S), ale myślałem, że rozmawiamy o
DVB-T. Na satelicie to jest kupa chłamu i praktycznie nic do
pooglądania, a większość muzycznych to cyfrowa jest tylko z nazwy, bo
jakość jest gorsza niż z analogowej kablówki. O EPG nie wspomnę, bo jest
naprawdę w niewielu programach FTA, a przynajmniej tak było pół roku
temu. Dlatego wyjąłem kartę SAT, włożyłem jakiś tuner analogowy na
saa7134 i hula na kablówce.

> A jak ktoś chce czegoś więcej, to można wykupić pakiet - są karty z
> interfejsem CAM do podpiecia karty od dekodera, można również
> skombinować taki interfejsik na port COM. Niestety, z "n" będzie
> problem, bo oni nadają w DVB2 (inna modulacja i HDTV w MPEG4), więc
> standardowe karty kanałów nie zobaczą i tak.

Ale ja to wszystko wiem.... Ale to jest Polska, i póki co żeby mieć
rozsądną ofertę programów, to albo jest potrzebny dekoder (C+, Polsat
czy n), albo analog i kablówka.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński