Re: odradzam tunery tv leadteka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 11:11:22 MET

Tomasz Stafinski napisał(a):

> No fajnie... i do czego mam to podłączyć??

Do standardowego konwertera, zamontowanego na standardowym tależy
satelitarnym. Kilka lat temu mnie ta zabawa kosztowała ~300 zł, jednak
było warto - wtedy jeszcze Polsaty (w sensie Polsat, Polsat 2 - nie cały
pakiet) były niezakodowane, to samo chyba z TV4, ogólnie duża część
tego, co na naziemnych była dostępna w FTA. Teraz co prawda gorzej, ale
sporo pokodowali. :( Ale mimo wszystko jest parę kanałów muzycznych,
EDUSAT, TVP Kultura, w jakości ZNACZNIE lepszej niż to, co otrzymasz z
naziemnego analogu. :)

A jak ktoś chce czegoś więcej, to można wykupić pakiet - są karty z
interfejsem CAM do podpiecia karty od dekodera, można również
skombinować taki interfejsik na port COM. Niestety, z "n" będzie
problem, bo oni nadają w DVB2 (inna modulacja i HDTV w MPEG4), więc
standardowe karty kanałów nie zobaczą i tak.

# /George Orwell - Rok 1984/