wentylator w laptopie

Autor: Ania <anulaka_at_interia.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 14:54:05 MET

Witam,
chciałam zapytać ekspertów, czy taka sytuacja jest normalna - chodzi o laptop
Fujitsu Siemens Amilo M1450. Kiedy jest podłączony do zasilania, cały czas
pracuje wentylator, natomiast kiedy pracuje na baterii, wentylator włącza się
tylko od czasu do czasu. Dodam, że głównie pracuję w domu, wiec nie korzystam
zbyt czesto z baterii. Laptop jest cały czas podłączony do internetu, a ponadto
jest włączone oprogramowanie antywirusowe. Czy to może mieć jakis wplyw na prace
wentylatora?
Poza tym, dwa razy wylaczyla mi sie matryca (tak ni z gruszki, ni z pietruszki)i
nie mozna bylo jej wlaczyc. Czy ktos sie z czyms takim spotkal i czy mozna temu
zaradzic? Nie jestem specjalista od komputerow (niestety) i nie wiem, czy taka
praca komputera jest wlaściwa.

Ania