Re: Brak spójności danych

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 13:38:36 MET

tolek napisał(a):
> Przepraszam za przerwę w korespondencji ale po komunikacie o zwiększaniu pamięci
> wirtualnej przez system, po dwóch następnych dniach 16 stycznia zobaczyłem po
> raz pierwszy niebieski ekran systemu W2k z komunikatem stop i informacją o
> zrzucaniu pamięci fizycznej. Po tym komunikacie wszystko padło i komputer już

Trzeba było go spisać.

> się nie uruchomił. Zawiozłem go do serwisu ale tam dano mi tylko radę o zmianie
> systemu na XP.Nie wiem co będzie dalej, bo ze względu na gwarancję podzespołów

Idiotyczna rada.

> komputera nie odebrałem. Piszę ten list na pożyczonym od córki i martwię się co
> będzie dalej, bo serwis powiedział że tylko przeinstalują system.Opinie z

Super serwis. Gliwicki Vobis w Tesco też tak lubi robić
i jeszcze obciążają klienta za instalację. Oczywiście
po kilku dniach wszystko siada znowu, bo co ma instalacja
systemu do szwankującego sprzętu...

> danymi. Dysk 160GB wpięty jest pod gniazdo SATA na płycie głównej a dysk 300GB
> poprzez przystawkę do USB i służy jako magazyn danych. System wykazywał brak
> spójności danych na obu dyskach. Gdzie jeszcze szukać przyczyny.

W zasadzie *wszystko* może być winne. Ponieważ oba dyski
wykazują problemy, stawiałbym na procesor lub RAM, w osta-
teczności płytę. Prime95 warto by zapuścić na tym kompu-
terze na 24 godziny, nie ma prawa wyrzucić błędu.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |