Re: Brak spójności danych

Autor: tolek <sbkk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Jan 2007 - 21:45:15 MET

> Raczej nie. Należy znaleźć przyczynę.
>
> PS. Partycja D: jest na którym dysku, ATA czy SATA? Jak masz
> w ogóle dokładnie podłączone te dyski?
>
> --
> |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
> | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ |
> | | Administrator, Politechnika Śląska |
> \................... Microsoft MVP ......................../
Przepraszam za przerwę w korespondencji ale po komunikacie o zwiększaniu pamięci
wirtualnej przez system, po dwóch następnych dniach 16 stycznia zobaczyłem po
raz pierwszy niebieski ekran systemu W2k z komunikatem stop i informacją o
zrzucaniu pamięci fizycznej. Po tym komunikacie wszystko padło i komputer już
się nie uruchomił. Zawiozłem go do serwisu ale tam dano mi tylko radę o zmianie
systemu na XP.Nie wiem co będzie dalej, bo ze względu na gwarancję podzespołów
komputera nie odebrałem. Piszę ten list na pożyczonym od córki i martwię się co
będzie dalej, bo serwis powiedział że tylko przeinstalują system.Opinie z
powyższych listów wykluczały jednak rozwiązanie tego problemu w ten sposób. Jak
wcześniej pisałem mam dwa dyski, oba podzielone na dwie partycje systemową i z
danymi. Dysk 160GB wpięty jest pod gniazdo SATA na płycie głównej a dysk 300GB
poprzez przystawkę do USB i służy jako magazyn danych. System wykazywał brak
spójności danych na obu dyskach. Gdzie jeszcze szukać przyczyny.