Problem z instalacją HP PSC 1210

Autor: Slawek <brak_at_brak.ml>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 13:09:35 MET

Witam, już od 2 lat użeram się z tą dukarko-skanerem, a właściwie ze
sterownikami do niej dołączonymi.

Dziś znowu - próbuje uruchomić HP director aby wymieszać tusz, niestety nic
się nie dzieje, restartuje itd - nic.
Odinstalowałem sterowniki, instaluje ponownie, wszystko zgodnie ze
wskazówkami z instrukcji (robiłem to już ze100 razy więc pamiętam), niestety
sterowniki nie instalują się poprawnie, widoczne są tylko 2 z 5 ikon w HP
director, nie wyświetla się ikona itd.

Jak się dowiedziałem problem z nieotwierającym się HP director był
spowodowany przez instalację IE7, i jest na to Patch, niestety na ten obecny
problem rozwiązanie już nie ma - zaktualizowałem wszystke sterowniki od
sprzętu w PC, nic nie pomaga, reinstalowałem to oprogramowanie HP jeszcze z
kilka(naście?) razy, dalej nic i to samo.

Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł będę wdzięczny.

Win. XP Home PL SP2 +wszystkie aktualizacje, w tym IE7
Płyta MSI Via KT2 Combo
AMD Athlon 2000+
768 Ram