Re: odradzam tunery tv leadteka

Autor: <Kec_at_j>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 13:07:44 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" napisał w wiadomości
<ciach>
> Miałem kilka w ręku, w tym Pixelview, Avermedia, Pinnacle i w
> żadnym nie było polskiej czcionki
Nie wiem jakiego używaled Pinnacla , ale zapewniam Cie, że w Pinnacle PCTV
110i jest telegazeta z polskimi czcionkami (zreszta do wyboru sa rozne
zestawy znakow) i chodzi to bardzo fajnie, zreszta jak cala karta.
Oczywiscie pierwsza rzecza , jaka nalezy zrobic po zainstalowaniu karty to
sciagnac aktualny soft, bo ten dolaczony na plytce jest wyjątkowo
niedorobiony .

pozdr
Kec@j