Grafika z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 10:07:47 MET

Jaka jest obecnie najmocniejsza grafika z pasywnym ch³odzeniem?
Czy RADEON 9550 GIGABYTE 128MB?
Czy jest to na tyle przysz³o¶ciowa karta, by w spe³ni³a
wymaganiom Windows Vista?

i pytanie do posiadaczy kart Radeon.
Czy w sterownikach karty znajduje siê regulacja gamma?

Kto¶ pewnie zapyta, a po co mi co¶ takiego?
Ano ju¿ odpowiadam - korzystam z panelu LCD, a te monitory
bardzo nieprzyjemnie ¶wiec± i maj± takie wyprane kolory.
Przy za³o¿eniu, ¿e nie zajmuje siê grafik± i bawiê siê tylko
w okienka, doskona³ym rozwi±zaniem tego problemu LCD
jest lekka korekcja gamma.
Obecnie realizuje sobie to w strach karty Matrox G550 i dodam
jeszcze, ¿e ¿adne inne programy zawieraj±ce mo¿liwo¶æ korekcji
gamma nie s± w stanie tej matroxowskiej gammy zast±piæ.

Nie wiem tylko jakie s± mo¿liwo¶ci korekcji gamma a sterach
kart ATi wiec dlatego pytam.