Re: Nowy LCD - gdzie i za ile

Autor: Ajoka <ajoka.adam_at_wp.pl.TNIJ>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 01:41:27 MET

> Przejeżdzałem o 7.35 (promocja od 7.00) koło MM i wstąpiłem. Jesli
> byly 17 po 500 to chyba przez 30 minut.
> Jesli szukasz najtaniej nowego "markowego" no to samsunga zwyklego
> TFT. Za ~700 sa nawet panoramiczne. W MM. Taniej nie widziałem. Im się
> ceny popierzyły, bo np. 22 TFT Samsung 1900 zł. :). Gdzie indziej
> Iiyama 22 za 1450.

Nie chcę być znowu złośliwy, ale znalazł się następny znawca!

Nie porównuj iiyamy:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
czy jeszcze tańszej:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WSV-B
choć to w swojej klasie bardzo dobre monitory,

do takiego Samsunga, bo to zupełnie inna bajka:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+21+215TW

Najpierw poczytaj o typach matrycy, bo termin TFT to dziś nic nie znaczy.