Re: Nowy LCD - gdzie i za ile

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 08:49:43 MET

On 29 Sty, 18:16, scx <es-ce-ik...@wu-pe.pe-el> wrote:
> Witam
>
> Szukał ktoś może ostatnio sobie taniego LCD 17", byle w miarę markowego?
> Teviony mediony i inne takie odpadają.
> Jak kształtują się ceny w Makro, Tesco i tym podobnych wynalazkach?
> Niedawno w MM była promocja, (chyba)Samsungi po 499 zł. Da się coś kupić w
> tej cenie?

Przejeżdzałem o 7.35 (promocja od 7.00) koło MM i wstąpiłem. Jesli
byly 17 po 500 to chyba przez 30 minut.
Jesli szukasz najtaniej nowego "markowego" no to samsunga zwyklego
TFT. Za ~700 sa nawet panoramiczne. W MM. Taniej nie widziałem. Im się
ceny popierzyły, bo np. 22 TFT Samsung 1900 zł. :). Gdzie indziej
Iiyama 22 za 1450.