Re: Jaki WIFI-router (6 modeli) dla UPC Chello ???

Autor: Michal R. Hoffmann <spam.sio.misiek_spam_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 23:09:13 MET

Dnia 29-01-2007 18:39,lsg napisał:
> [...]
Potwierdzam, działa. W sensie raz skonfigurowałem i w zasadzie go nie
ruszam. Po prostu działa.

> i wgrac alternatywny firmware.
> www.openliksys.info
A po co? Znaczy ja rozumiem, że można mieć więcej opcji i je
kontemplować, ba! dyskutować ze znajomymi adminami na ich temat przy
piwku. Tylko po co? Jaka dla przeciętnego, domowego użytkownika z nich
korzyść? Pytam poważnie, bo nie znalazłem powodu dla którego miałbym
zmieniać firmware czegoś co działa i nie mam z tym kłopotów.

Pozdrawiam,

--
misiek
Michał R. Hoffmann