Re: RIVA 128ZX

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:39:52 MET

news:epniao$kgv$3@polsl.pl...
> 1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/

Dziwne. Nikt mi nigdy nie zwrocil na to uwagi to myslalem, ze jest ok.
Juz chyba mam.

> 2) Najwyraźniej ASUS spieprzył sprawę, bo mój Diamond Viper
> v330 na Rivie 128 miał obraz wyraźniejszy od olbrzymiej
> większości kart nVidii i od wielu słabszej jakości Radeonów.

Mialem conajmniej kilka roznych kart na RIVA (RIVA 128, TNT, TNT 2)
roznych producentow. Efekt zawsze ten sam : obraz mleczny. Kupilem za
kilka zloty najprostrza ati i obraz mam idealnie ostry. No chyba, ze mam
takiego pecha, ze jesli chodzi o rivy to zawsze trafie na szmelc. Albo ten
viper
cos robi z sygnalem analogowym, ze jest lepszy.