Re: Instalowanie RAM-u w płycie Gigabyte K8NE

Autor: Batoni <batoni_at_pf.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:29:18 MET

news:epnjkj$kva$2@polsl.pl...
> Uruchom jakiegoś Everesta i odczytaj "stronność" (liczbę
> banków) modułów. 1-rank to moduł jednostronny, 2-rank to
> moduł dwustronny.

Everest podał mi takie dane:
oba moduły są dwustronne (2-ranks) i każdy z nich jest 4-bankowy.
Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to w tej chwili posiadam pamięć łącznie w 8
bankach. Czyli już teraz mam przekroczone rekomendowane przez Ciebie
wielkości (pisałeś, że powyżej 4, 5 banków nie jest zalecane).
Czy w takim razie wogóle ryzykować i kupować pamięć na ostatni wolny slot w
płycie głównej?