Re: Przełącznik KVM

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:22:42 MET

> BTW kiedy go podłączysz? ;) Gdyby Ci się udało do jutra to byłbym
> wdzięczny za kilka uwag na gorąco...

Ja tez uzywam tego KVMa juz od kilku miesiecy. Wrazenia bardzo pozytywne.
Obraz na monitorze jest taki jak przed podlaczeniem przelacznika - czyli
dobry.Jedynym jego mankamentem, zauwazonym przeze mnie, jest fakt, ze czasem
rozdzielczosc na monitorze ustawia sie na 60 Hz - ale dzieje sie to tylko
przy _BARDZO_CZESTYM_ przelaczaniu sie pomiedzy dwoma komputerami. (przy
czym mam tu na mysli przelaczanie kilka razy na minute;) ). Wtedy pomaga
tylko ponowne uruchomienie systemu. Ogolnie przelacznik bardzo przyzwoity i
dosc maly (bez kabli). Dziala z mysza USB i obudowami ze zlaczem klawiatury
typu AT - oczywiscie trzeba zastosowac przejsciowki. No i ma tez jeden port
USB (moze rozdzielac np. pendrive'a). Sterowanie przyciskiem, wraz z
sygnalizacja dzwiekowa i dioda oznaczajaca wybrany komputer, jak i skrotami
klawiaturowymi. W komplecie dwa zestawy kabli do podlaczen pod dwa
kompy.Ogolnie bardzo porzadna i przydatna maszynka. :-)
Pozdrawiam
Paweł