Re: Laptop do neta......

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 22:07:13 MET

Sanctum Officium napisał(a):
> Powiedz mi, gdzie napisałem, że to marny plastik?

Jeszcze raz mam cytować? Proszę bardzo:

> Kalkulator, Notatnik i co jeszcze? ;-)

Coś ci nie wychodzi ta ironia za bardzo ;-) To ma być komputer do
podstawowych zastosowań, głównie surfowania po sieci, muzyka,
komunikatory, edycja dokumentów w pakietach biurowych etc. Sprawdza się
w 100% i pozostaje jeszcze duży zapas mocy obliczeniowej.

> Zwłaszcza na pracę na dużych mapach w AutoCADzie lub większych plikach
> graficznych (marnie chodzą na PIV). Większy dokument pdf to już koszmar -
> otwiera się wieki.

AutoCAD? Większe pliki graficzne? Jeszcze dopowiedz, że Gothic 3 na
takim zestawie słabo chodzi ;-)

Czy ty w ogóle orientujesz się o czym my w tym wątku rozmawiamy? Rzuć
okiem na pierwszy post, przeczytaj powoli i ze zrozumieniem jeśli ci to
sprawia takie trudności.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: