Re: jaki laptop ? Acer vs Fujitsu

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 21:38:06 MET

Dla tej statystyki tylko sie wpiszę.
Acer 5021. Tourion 1,6
Kupiony w wacht-budzie 1,5 lat temu. (sklep-krzak)
Nic się nie popsuło. Klawiatura, zawiasy i ekran bez zarzutu.
Laptop jest bardzo intensywnie użytkowany. Jak do tej pory klawiatura jest ok i
matryca też. Kompresuje mi w nocy z Dv-Avi do DVD a potem idę do roboty z tym
laptopem.Praca około 18H na dobę od 1,5 roku.
Praca z urządzeniami zewnętrznymi, po przyjściu do domu jest wspaniała. USB
działa OK i praca z monitorem zewnętrznyn jest doskonała.
Z tego Acera jestem zadowolony. Sporo kosztowało. Nie byłem przekonany co do
obudowy toteż uważałem na sprzęt. Nie mam opini o serwisie. Mój sprzęt był
niezawodny w niezwykle intensywnym użytkowaniu. To nie był laptop dla mamy czy
dla internetu i listów. To był sprzęt do gier i pracy. Zdał egzamin. Szczegółnie
w grach był świetny.
W pracy mam też IBM T22 laptop to mi nie opisujcie różnicy między sprzętem
markowym a Acerem bo doskonale wiem. Ten IBM dalej działa, ale nic poza
odbieraniem poczty nie da się na nim zrobić.
W dniu kupna wybierałem max power za min cenę. Przecież jest gwarancja. Nie
jestem przywiązany do Acera i teraz bym tak samo wybierał. Tzn. min cena za max
 power. Kto wie co to było teraz.