Re: RAM 800MHz versus 667MHz

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 15:16:11 MET

radek napisał(a):
> Procesor który chcę kupić to C2D E6400 i teraz zastanawiam się jaki RAM
> do tego (dwa giga w dualu):
> Patriot 800MHz CL5 czy
> Patriot 667MHz CL4
> Chcą więcej zarobić, czy warto te sto złotych dopłacić?
Jesli nie zamierzasz podkrecac - to niewielka roznica. Jesli zamierzasz
- to koniecznie pamieci szybsze (im szybsze tym lepiej), bo inaczej nie
podkrecisz C2D. Ponoc (w przeciwienstwie do amd x64) C2D lepiej sie
sprawdza (lepsze uzyskuje wyniki) z pamieciami "wiecej MHz" niz "nizsze
CL", ja zainwestowalem w twinmosy twister 800MHz - i nie zaluje, bo
chodza bez problemu z 920MHz.