RAM 800MHz versus 667MHz

Autor: radek <radekjak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 13:47:04 MET

Składam kompa, ostatnio otrzymałem na grupie w tej kwestii fachowe i
wyczerpujące porady, więc pozwolę sobie zadać kolejne pytanie :)
Procesor który chcę kupić to C2D E6400 i teraz zastanawiam się jaki RAM
do tego (dwa giga w dualu):
Patriot 800MHz CL5 czy
Patriot 667MHz CL4
ten drugi prawie o sto złotych tańszy.
Sprawdzając w sieci, generalnie znajduję informację, że nie ma
specjalnej różnicy w wydajności (a nawet, że spokojnie mozna kupic 533),
z kolei w sklepie, w którym sprzęt kupuję i do którego mam zaufanie,
sprzedawcy radzą żeby wziąć 800MHz.
Chcą więcej zarobić, czy warto te sto złotych dopłacić?
Będę wdzięczny za jakieś info.
pozdrawiam
Radek