Re: RIVA 128ZX

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 14:39:06 MET

Użytkownik "Krzychu" <kiwiwik@o2.pl> napisał w wiadomości
news:epnhor$ev8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy wie ktos jakie max rozdzielczosci w 32/24 bitach jest wstanie
> wyswietlic karta RIVA 128ZX PCI
> odrazu zaznaczam ze niechce na tym grac :)

A co chcesz z tym zrobic ? Mam cos takiego na karcie produkcji ASUSa i
jedyne co z tym mozna zrobic to wyrzucic na smietnik. Chyba, ze masz
ochote oslepnac. Lepsza bedzie dowolna ATI za 5 zl na allegro.

A informacji nie ma pewnie dlatego, ze nikomu nie przyszlo do glowy
ustawienie
na takim gownie wiekszej rozdzielczosci niz 800x600. Nawet w takiej nic nie
widac.