Re: Tani zestaw - czy dobry wybor?

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 07:31:06 MET

tak a propo możecie wiecie jaką wydajność reprezenteuje ten chip 6150.
Chodzi mi do jakiej grafy niezintegrowanej można porównać tą w
zastosowaniach 2D/3D.

Użytkownik "Raack" <raack@o2.pl> napisał w wiadomości
> AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket AM2) Orleans
> Asus M2NPV-VM GeForce 6150
> Kingston DDR2 1GB 533MHz CL4
> Modecom Enjoy 400W
>
> Calosc ok 1200zl (nie chcialbym jej przekroczyc)

Obudowa, a raczej zasilacz nie jest najlepszy. Zanim kupisz porządny
X2 i grafikę będziesz go pewnie musiał wymienić. Tym bardziej, że
płyta ma kłopoty z pamięciami i napięć potrzebje dobrych. Być może już
nowe BIOSy to zmieniły, ale max. napięcie 1,9 V (wiele pamięci
potrzebuje więcej) i nie z wszystkimi rusza. Sprawdź to albo dogadaj
się ze sprzedawcą, że w razie czego wymienisz pamięć na inną. Były też
kłopoty z Linuxem (nie bootuje z acpi). Ale płyta jest dobra z tych, o
które Ci chodzi.