Re: MAXDATA czy HP prosze o pomoc pilne

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 07:27:37 MET

damiano napisał(a):
> witam
> Mam dylemat...mam nadzieje na szybki odzew bo jush jutro musze kupic
> notebooka.Mam dwie propycje prosze o rady ktora jest lepsza?MAXDATA
> jest drozszy o 200 PLN ale ma gwarancje az 3 lata która kusi:)jak z
> serwisem który lepszy a grafika??prosze o fachowe rady! dzieki:)
>
> 1.MAXDATA PRO 600IW
> Procesor Intel Core Duo 2x1,73 Ghz
> Ekran 15,4"(BrightView)
> RAM 1024 MB DDR2(2x512)
> Nagrywarka DVD+/-RW DL
> Modem V.92
> Karta graficzna Intel GMA 945 128 MB

> [...]
Nie ma żadnego problemu z serwisem Maxdaty - dzwonisz przyjeżdzają
zabierają sprzęt do 10 dni oddają sprawny ( zdarza się nawet że po 4
dniach) i jeszcze jeden szczegół o serwisie Maxdaty - możesz się dogadać
jak padnie Ci np zasilacz lub Napęd DVD to wysyłasz samą tylko część
dołączając tylko odpowiednie oświadczenie. O serwisie HP nie chcę się
wypowiadać bo u nich standardowo naprawa poprzez wymianę czyli dostajesz
sprzęt który został naprawiony - poza tym tragicznie długo się czeka no
i wysyłka na własny koszt. Mam w firmie ze 30 notebooków nie jest to zły
wybór - ewentualnie zwróć tylko uwagę na złącze PCMCIA - bo Maxdata w
niektórych notkach zaczęła stosować nowe złącze PCMCIA i niestety karty
ze starym złączem nie wsadzisz ...